Oletko yrittäjä ja mietit markkinointia? Olet perillä!

Tällä kertaa TuplaTurinoissa nostettiin tapetille hinnoittelu. Ainainen tuska hinnoittelussa on monelle yrittäjälle arkipäivää – tarvitseeko tuskailla?

  • Siivousfirma nosti hintoja ja sai enemmän asiakkaita
  • Halpa on huonoa – kallis hyvää?
  • Ammattitaito saa ja voi vaikuttaa hintaan
  • Miten nostat hintoja?
  • Mitä tapahtuu tai voi tapahtua, kun nostat hintoja?
  • Asiakas ostaa muutakin kuin tuotteen, esimerkiksi palvelua
  • Hinnankorotuksella pääset asiakkaasta eroon!

Kuuntele alta.

Noin pari vuotta sitten puhuttiin samasta aiheesta Jari Parantaisen kanssa: ”Kallis on hyvää, halpa on huonoa” – Lukijatoive

Tuplaturinat YouTubessa:

« | »

“(Kesä)työmarkkinoilla menestyy varmasti, kun osaa asiakaspalvelun perusteet.”

Haluaisitko sinä saada töihin osaavampia nuoria? Haluaisitko sinä antaa nuorille työvälineitä olla valmiimpia työelämään jo ensimmäisestä kesätyöpaikasta lähtien? Haluaisitko sinä olla viemässä koko Suomea kohti parempaa myynnin ja asiakaspalvelun maailmaa?

Nyt siihen on täydellinen tilaisuus! Lahjoita omille kesätyöntekijöillesi tai vain paikkakuntasi nuorille asiakaspalvelu- ja myyntikoulutus.

Yrittäjä, näin voisimme auttaa sinua juuri nyt