Tällä kerralla TuplaTurinoissa reagoidaan ajankohtaisuuksiin ja mietitään, onko se mahdollisuus vai uhka yrityksen markkinoinnissa.
- Mitä postilakko tarkoittaa markkinoijan kannalta?
- “Kapitalisti hyväksikäyttää työläisten laillista protestointia”
- Reagointimainonnan mahtionnistuminen oli ison tiimin työnäyte: Oreo-keksi Super Bowlissa
- Kun aikaa on vähän, tulee sutta ja sekundaa – onko se riski?
- Yksi syy vähyyteen on sama, josta Jukka on blogannut viime aikoina kerran ja toisenkin
- Armeliaisuutta myös kehiin – ei firmoissa olla typeriä
- Mitkä perusasiat täytyy olla kunnossa, jotta voi irrotella?
Kuuntele alta.
Haluatko seurata TuplaTurinoiden äänitystä livenä? Seuraa Pasia Twitterissä, niin saat tiedon seuraavasta suorasta Periscope-lähetyksestä.
Kenet haluaisit TuplaTurinoiden vieraaksi? Toivo Twitterissä #tuplaturinavieras tai kommentoi alle!
Tuplaturinat YouTubessa: