Tällä kerralla TuplaTurinoissa höpistään siivousdiilistä, puhutaan sisältömarkkinoinnin puolesta ja kammoksutaan asbestimarkkinointia.
Kuunneltavaa on 18 minuuttia.
Kuuntele alta.
Tällä kerralla TuplaTurinoissa höpistään siivousdiilistä, puhutaan sisältömarkkinoinnin puolesta ja kammoksutaan asbestimarkkinointia.
Kuunneltavaa on 18 minuuttia.
Kuuntele alta.
Yrittäjänä sinun pitäisi joko
Jos yksikään noista kohdista ei toteudu, yrittäjyyden riskien ottaminen on järjetöntä. Kun hoidat asiat oikein, voit saavuttaa tilanteen, jossa tienaat paremmin, teet vähemmän töitä ja nautit yrittäjän vapaudesta. Tämän koulutuksen ainoa tavoite on viedä sinut sinne.
Kuukausikirjehän on myös oiva väline sisältömarkkinointiin. Itse olen sitä “julkaissut” myös printtinä btob-puolella. Toimii loistavasti, koska ne luetaan varmemmin kun sähköposti. Sähköposti myös helposti hukkuu
Tota printattua kuukausikirjettä olen jatkoideoinut niin, että lähetän vakioporukalle mapit, ja kuukausikirjeissä on sitten mappireijät. Siellä ne mun laput on sitten “aitiopaikalla”omassa mapissaan.
Hyvä aihe teille voisi olla se, että mihin pisneksessä oikeastaan kannattaa keskittyä. Eli 80/20 sääntö.
Hansalaisopiston kirjamyyntihyllystä muuten löytyy Verkkokaupan käsikirja, jossa on käsitelty näitä diilipalveluita verkkokauppiaan markkinointikeinona. Viesti on tismalleen sama kuin tuplapojilla: usein tehokas mutta erittäin kallis ja vaatii kovasti harkintaa.