Edellisessä blogipostauksessani puhuin viestin tärkeydestä, mutta on olemassa jotakin vieläkin tärkeämpää. Jos unohdat hoitaa tämän asian kuntoon, mainontasi epäonnistuu varmasti.
« Viesti vs. kapula | Ostoikkuna auki »Yksinyrittäjäkin voi tehdä mukavan tilin inhimillisellä työmäärällä!
Yrittäjänä sinun pitäisi joko
- Tienata paremmin kuin työntekijänä.
- Tehdä vähemmän töitä samalla tulotasolla.
- Saada päättää vapaasti milloin, missä ja kuinka paljon teet töitä ja silti tulla toimeen mukavasti.
Jos yksikään noista kohdista ei toteudu, yrittäjyyden riskien ottaminen on järjetöntä. Kun hoidat asiat oikein, voit saavuttaa tilanteen, jossa tienaat paremmin, teet vähemmän töitä ja nautit yrittäjän vapaudesta. Tämän koulutuksen ainoa tavoite on viedä sinut sinne.
No juuri näinhän se on.Koskee siis vaikka kahvilaa, jonka on aika turha mainostaa Helsingissä jos kahvila on Tampereella jne.
Jos lehtimainosta aikoo käyttää, niin tässä kannattaa käyttää luovuutta. On olemassa lehtiä joiden lukijan profiilin voi “arvata”
On paljon helpompi rakentaa mainos suoraan lukijan “hermoon”, kun tiedetään tarkemmin kuka lehteä lukee.