”Kun on alkuun päästy, niin antaa mennä vaan.”
Mutta entä jos ei pääsekään alkuun?
Kun on tiedossa työläs homma – joko oikeasti tai kuvitellusti hankala – aloittamisen kynnys hipoo taivaita.
Ihanteellinen vaihtoehto prosessin, ei ehkä lopputuloksen, kannalta on se, että joku muu tekee. Valitettavasti se ei ole aina järkevää tai mahdollista.
Jos homma pitäisi nyt kuitenkin saada tehtyä, käännä katse aidan toiselle puolelle. Siis katso miten joku muu tekee ja kopioi.
Mieti kuitenkin hetki keneltä mallia katsot. Ei ehkä kannata apinoida, jos naapuri halkoo klapeja leipäveitsellä.
Markkinoinnin suhteen helpoin mallinvalikoimisindikaattori on se, mihin sinä itse kiinnität huomiota. Miksi kiinnostuit ja ehkä jopa ostit.
Katso miten sinut johdatettiin kauppaan ja mallinna se prosessi.
Ja noin vain pääset helposti alkuun, keskikohtaan ja loppuun.
Tuoko tämä sitten taatusti tuloksia? Eipä tietenkään, mutta miksi niin kannattaa silti tehdä. Siitä ja paljon muusta puhutaan viikon Tuplaturinat-jaksossa.
PS. Loistava apuri yrittäjälle markkinoinnin aloittamisessa tai virittämisessä on Mikroyrittäjän kiihdytyskaista. Se on kahdeksan viikon verkkovalmennus, jonka jokaisen viikon yksi tavoite on saada nopeasti uutta kauppaa. Samalla rakennat markkinointisi perustaa vahvaksi ja kehität markkinoinnin osaamistasi kauttaaltaan. Ja toki voit suorittaa kurssin täysin omaan tahtiin, eli vaikka kahdeksassa tunnissa tai kahdeksassa kuukaudessa. Käy varaamassa oma paikkasi heti ja ryhdy kiihdyttämään markkinointiasi täysin uudelle tasolle!
Lisätietoa ja ilmoittautuminen löytyy täältä >>>
Kuuntele tai katso koko jakso alta, iTunesista tai Spotifysta.