Oletko yrittäjä ja mietit markkinointia? Olet perillä!

Tällä kerralla Tuplaturinoissa tehtiin pitkästä aikaa sisältömarkkinointia sisältömarkkinoinnista. Näkökulmana kuitenkin se, onko siitä oikeasti hyötyä ja voiko niitä hyötyjä mitata.

– Sisältömarkkinointi on ollut Tuplaamon ykköshevonen lähdöstä asti
– Se on ollut myös ykkösvihjeemme yrittäjille, mutta vastustustakin on tullut
– Rand Fishkin kyseenalaistaa reippaasti sisältömarkkinoinnin mittaamisen
– Samoin tekee Tim Soulo
– Kun hakukoneanalytiikkafirma ei mittaa edes niitä asioita, joita olisi helppo mitata
– 10 hyötyä sisältömarkkinoinnista ja muutama lisää
– Digitaalisen markkinoinnin lupaus rapisee
– Kannattaako sitä nyt sitten oikeasti tehdä?
– Paljon maksaa sen tekemättä jättäminen?

Jaksossa mainittua:

Rand Fishkin: ”Provable Marketing Attribution is a Boondoggle; Trust Your Gut Instead”

Tim Soulo (Twitterissä): ”Let’s talk about the ’ROI of Content Marketing.”

Kuuntele tai katso Tuplaturinat alta, iTunesista tai Spotifysta.

Katso:

« | »

Yksinyrittäjäkin voi tehdä mukavan tilin inhimillisellä työmäärällä!

Yrittäjänä sinun pitäisi joko

  1. Tienata paremmin kuin työntekijänä.
  2. Tehdä vähemmän töitä samalla tulotasolla.
  3. Saada päättää vapaasti milloin, missä ja kuinka paljon teet töitä ja silti tulla toimeen mukavasti.

Jos yksikään noista kohdista ei toteudu, yrittäjyyden riskien ottaminen on järjetöntä. Kun hoidat asiat oikein, voit saavuttaa tilanteen, jossa tienaat paremmin, teet vähemmän töitä ja nautit yrittäjän vapaudesta. Tämän koulutuksen ainoa tavoite on viedä sinut sinne.