Tällä kerralla Tuplaturinoissa tehtiin pitkästä aikaa sisältömarkkinointia sisältömarkkinoinnista. Näkökulmana kuitenkin se, onko siitä oikeasti hyötyä ja voiko niitä hyötyjä mitata.
– Sisältömarkkinointi on ollut Tuplaamon ykköshevonen lähdöstä asti
– Se on ollut myös ykkösvihjeemme yrittäjille, mutta vastustustakin on tullut
– Rand Fishkin kyseenalaistaa reippaasti sisältömarkkinoinnin mittaamisen
– Samoin tekee Tim Soulo
– Kun hakukoneanalytiikkafirma ei mittaa edes niitä asioita, joita olisi helppo mitata
– 10 hyötyä sisältömarkkinoinnista ja muutama lisää
– Digitaalisen markkinoinnin lupaus rapisee
– Kannattaako sitä nyt sitten oikeasti tehdä?
– Paljon maksaa sen tekemättä jättäminen?
Jaksossa mainittua:
Rand Fishkin: ”Provable Marketing Attribution is a Boondoggle; Trust Your Gut Instead”
Tim Soulo (Twitterissä): ”Let’s talk about the ’ROI of Content Marketing.”
Kuuntele tai katso Tuplaturinat alta, iTunesista tai Spotifysta.
Olen tehnyt verkkosisältömarkkinointia jo jonkin aikaa. Perusasiat, kuten oikolukemisen, muokkaamisen ja kirjoittamisen oppiminen, ovat välttämättömiä taitoja tehdessäsi tätä työtä.
Onko se vaikeaa? Voi olla. Mutta onko se sen arvoista? Ehdottomasti.