Oletko yrittäjä ja mietit markkinointia? Olet perillä!

Tällä kerralla Tuplaturinoissa pohditaan vanhentumista – ei kuitenkaan vetäjien (mikä sekään ei ehkä olisi poissuljettua). Milloin markkinointitaktiikka tai mainos vanhenee ja mistä sen tietää?

– Junnu teki mainosbiisin, jota ei tunnista mainosbiisiksi ja josta tuli ikivihreä
– Me kyllästymme valtaosaan asioita melkoisen nopeasti
– Lähellä kyllästyy nopeammin
– Kun uutuuden viehätys katoaa, laatuvaatimus kasvaa
– Sähköasentaja löytyy AINA paikallislehdestä
– Tai sitten oman kylän Facebook-ryhmästä
– Mainos saturoituu kuin suolavesi
– Ei kalenterista vaan tulosliuskasta
– Vanhanaikaistuminen on eri asia, mutta käy kaikille

Kuuntele tai katso Tuplaturinat alta, iTunesista tai Spotifysta.

Katso:

« | »

Yksinyrittäjäkin voi tehdä mukavan tilin inhimillisellä työmäärällä!

Yrittäjänä sinun pitäisi joko

  1. Tienata paremmin kuin työntekijänä.
  2. Tehdä vähemmän töitä samalla tulotasolla.
  3. Saada päättää vapaasti milloin, missä ja kuinka paljon teet töitä ja silti tulla toimeen mukavasti.

Jos yksikään noista kohdista ei toteudu, yrittäjyyden riskien ottaminen on järjetöntä. Kun hoidat asiat oikein, voit saavuttaa tilanteen, jossa tienaat paremmin, teet vähemmän töitä ja nautit yrittäjän vapaudesta. Tämän koulutuksen ainoa tavoite on viedä sinut sinne.