Tällä kerralla Tuplaturinoissa palattiin mainosjonon jatkoksi. Viime viikon jaksossa sivuttiin oman tarjonnan rajoittamista ja siitä, että se on ihan jokaiselle yrittäjälle mahdollista. Onko näin, kannattaako se tai kannattaako olla tavoitettavissa kellon ympäri?
– Mainosjono vai aitoa narikkaruuhkan välttämistä?
– Hätätilanteessa haetaan hätätilanteen ratkojaa
– Normitarpeeseen etsitäänkin tekijää toisesta lokerosta
– Jos 24/7 ei ole sinulle oikeasti bisnes, älä markkinoi sitä
– Jos 24/7 on sinulle oikeasti bisnes, hinnoittele se kunnolla
– Kannattaako olla aina tavoitettavissa?
– Kun yhteistyökumppani ottaa homman ”heti työn alle”, eikö sillä ole duunia?
– Yrittäjän vapaa-aika venyy ja paukkuu
– Jos asiakas vaatii heti vastauksia, et halua edes aloittaa yhteistyötä
Kuuntele tai katso Tuplaturinat alta, iTunesista tai Spotifysta.