Tällä kerralla Tuplaturinoissa säädetään linssejä asiakkaan näkökulmalle. Voisiko sieltä suunnalta löytää helppoja ja halpoja tapoja kasvattaa tulosta? Varsinkin, jos ripottelee kauniin kakun päälle vielä vähän vau-efektiä.
– Valitettavasti vieläkin ihan vain hommansa asiallisesti hoitamalla voi erottua edukseen
– Yrittäjäkin on monessa paikassa asiakkaana, kyllä me tiedämme millaista se on
– Uskoisitko, että tyytyväinen asiakas ostaa yleensä uudelleen
– Toimiva asiakaskokemus maistuu myös työntekijöille
– Kuka kertoo sinusta ja mitä
– Vau-efekti ei ole kallis spektaakkeli
– Mikä on prosessia ja mikä vau-efektiä – aina ei tiedä
– Jääkylmä sijaisauto ja termarissa kahvia
– Miksi omat kokemukset asiakkaana eivät vaikuta omaan toimintaan?
– Ota selvää, millaista sinulta on ostaa
Kuuntele tai katso Tuplaturinat alta, iTunesista tai Spotifysta.