Tällä kerralla Tuplaturinoissa etsitään reittiä päivittäistavarakaupan hyllyyn. Onko se sellainen Eldorado, kuin moni yrittäjä uskoo ja miten oman tuotteensa voi saada S-ryhmän, K-ryhmän tai Lidlin myymälöihin. Oppaanamme toimii Silmusalaatilla reitin ketjujen kauppoihin raivannut Samuli Laurikainen.
– Mikä on Silmusalaatti?
– Millainen oli prosessi oikean tuotteen löytämiseksi?
– Mitä täytyy olla kunnossa ennen kuin kannattaa lähteä koputtelemaan ovia?
– Tuliko volyymivaatimus yllätyksenä uudelle yrittäjälle?
– Riittääkö valikoimaan pääseminen?
– Paljon on tarvittu kynnysrahaa?
– Ensimmäinen erä kauppaan ja sitten vain jalat pöydälle?
– Miten tuotteella mediaan ja onko siitä hyötyä myynnille?
– Auttaako TV:stä tuttuus?
– Miten neuvoisit nyt tuotteen lanseerausta aloittavaa?
Kuuntele tai katso Tuplaturinat alta, iTunesista tai Spotifysta.