Syyskauden ensimmäisissä Tuplaturinoissa puhuttiin pirstaleisesta yleisöstä ja miten sen saisi kasattua yhdeksi porukaksi. Puheissa myös toisto, toisto, toisto, sekä näitä juttuja:
– Jokainen katsoo, kuuntelee ja lukee eri asioita, eri aikaan ja eri kanavista
– Ihmiset myös välttelevät mainoksia
– Yhdellä kampanjalla ei tavoita kaikkia, yleisöt ovat pirstaleina
– Tarkka rajaaminen entistä helpompaa, mutta riittääkö kohderyhmän koko elättämään
– Toisto on markkinoinnin ydintekoja – kun yleisö on hajallaan, toistaminen tarpeeksi usein vaikeaa
– Hajallaan olevat asiakasehdokkaat pitäisi saada jotenkin kasattua yhdeksi yleisöksi – kaksi työkalua auttaa
– Sähköpostilista ja uudelleenkohdistaminen eivät ole vaikeita tehdä, mutta opetella täytyy
Kuuntele tai katso Tuplaturinat alta, iTunesista tai Spotifysta.