Tällä kerralla Tuplaturinoissa tuotettiin sisältömarkkinointia puhumalla sisältömarkkinoinnista. Mistä niitä ideoita oikein keksisi, uskaltaako julkaista ja voiko sisältömarkkinoinnin ulkoistaa ovat niitä tyypillisimpiä ongelmakohtia, joihin vastauksiakin löytyy.
– Pikainen katsaus siihen, mitä sisältömarkkinointi on
– Kun tekee paljon, saa paljon ideoita
– Aloita asiakkaiden yleisimmistä kysymyksistä
– Sisältö ei ole mainos
– Roiskiako vaiko panostaa laatuun?
– Laatuvaatimusten kääntöpuoli on julkaisukynnyksen nousu – varo sitä!
– Haluatko välttää palautetta vai saada myyntiä?
– Miten sisältömarkkinointia voi ulkoistaa?
– Muista hyödyntää sama sisältö monessa muodossa moneen kertaan
– Sisältömarkkinoinnissakin pitäisi yrittää olla kiinnostava
– Ole linjassa itsesi kanssa – älä aiheuta asiakkaalle ristiriitaisia mielikuvia
Kuuntele tai katso Tuplaturinat alta, iTunesista tai Spotifysta.