Tällä kerralla TuplaTurinoissa taitettiin peistä henkilöbrändäyksestä ja henkilöbrändäystrendin elämäntilanteesta. Joko trendi meni ja jos, niin tarvitseeko sitä brändiä enää pakertaa?
- Miksi brändäyspuheille on alettu naureskella ja kuka naureskelee?
- Mistä oikeastaan puhutaan, kun puhutaan henkilöbrändistä?
- Mutta koko touhuhan on ihan teennäistä – valehtelua!
- Onhan siitä tietysti ihan pikkuriikkisen hyötyäkin
- Millainen brändi olisi käypäinen?
- Blogi on paras aloituspiste
Kuuntele alta.
Tuplaturinat YouTubessa:
Olen kuullut hyvän viisauden verkostoitumisesta:
Sinun verkostosi ei ole se, keitä sinä tunnet, vaan se, ketkä tuntevat sinut.
Pyyrettiin mainitsemaan kommenteissa ei-markkinointi-ihmisten henkilöpräntejä:
Mikko Hyppönen
Linda Liukas
Valtteri Lindholm
Hyviä esimerkkejä. Näistä ainakin Valtteri Lindholm kieltää muuten tiukasti tehneensä koskaan mitään brändäystä – edes Varustelekalle. Aika vahva brändi on syntynyt “vahingossa”.