TuplaTurinoissa keskusteltiin Yrittäjäinfossa olleesta artikkelista, mainonnan eettisyydestä ja mainoksella herättämisestä.
- Vanha totuus markkinoinnissa on, että jos kukaan ei vedä hernettä nenään, mainos, kampanja tai joku muu tekele ei ole ollut tarpeeksi provosoiva
- Myykö seksi? Tästä vanhasta Teknoksen Panu-maalimainoksesta on 11 vuotta aikaa, mutta se muistetaan edelleen
- Ulkoasuun satsaaminen kannattaa, mutta silloin sisällöstä täytyy tinkiä
- Huumori myy, jos vitsit uppoaa
- Työtä, työtä siis lisää ja paksua nahkaa tarvitaan kunnon menestykseen. Mene jo ja tee!
Kuuntele alta.
Jukan viime viikolla ansaitsema Kuukauden aasinsilta -palkinto.
Tässä Antti Tähtisen twiitti:
@markusnieminen Vielä yleisempää: markkinointijohtaja, joka mainoskampanjan alkaessa pelkää, että joku huomaa sen. #fakta
— Antti Tähtinen (@taehtinen) 1. kesäkuuta 2016
Tuplaturinat YouTubessa: