Pitkästä aikaa etäturinoiden aika! Jukka turisi Tuplaamon studiossa ja Pasi hotellin sängyllä Vaasassa, jossa hän valmistautui kahteen keikkaan. Tällä kertaa turistiin reklamaatiosta: miksi se on iso mahdollisuus ja miten siihen tulisi varautua.
- Harva meistä tykkää siitä, että meistä ei tykätä
- Reklamaatiotilanteessa vastuun pakoilu ei paranna asiaa
- Mitäpä jos ylitoimittaisit myös reklamaation hoidossa?
- Huolehdi siitä, että kaikki reklamaatiot otetaan vakavasti
- Asiakas on syytön, kunnes toisin todistetaan!
Kuuntele alta.
Haluatko seurata TuplaTurinoiden äänitystä livenä? Seuraa Pasia Twitterissä, niin saat tiedon seuraavasta suorasta Periscope-lähetyksestä.
Kenet haluaisit TuplaTurinoiden vieraaksi? Toivo Twitterissä #tuplaturinavieras tai kommentoi alle!
Tuplaturinat YouTubessa:
On pitänyt aiemminkin reklamoida, mutta aiheeseen päästyämme haluan valittaa teidän ennen niin ihanien tuplaturinoisen kestosta!
Jatkuvasti puolta tuntia hipovat turinat saa päivärytmin sekaisin ja työt venyy yölle 😉
Kiitos reklamaatiostasi Jesse. Otamme tilanteesi käsittelyyn seuraavassa turinapalaverissamme. Valitettavasti emme voi palauttaa rahojasi. 🙂