Tällä kerralla TuplaTurinoissa puhutaan videosta: liikkuvan kuvan merkityksestä markkinoinnissa, videoiden tekemisestä ja käyttötavoista sekä kameran edessä olemisen vaikeudesta.
- Miten videoita kuvataan, millä kuvataan, missä kuvataan, missä julkaistaan ja mitä työkaluja tähän löytyy?
- Video vaatii täyden keskittymisen (vrt. äänitiedosto), joten sisällön on oltava mielenkiintoista. Videon kestolla ei ole yhtä suurta merkitystä kuin sisällöllä
- Tuplaamo, videoita jo vuodesta 2009
- Miksi kiellämme sinua tekemästä “yritysvideoita”?
- Voit tuottaa omia videoita todella edullisesti omalla älypuhelimella
- Jos palkkaat ulkopuolisen, muista pitää puolesi
Kuuntele alta.
Näistä palveluista puhuttiin:
« ”Kallis on hyvää, halpa on huonoa” – lukijatoive | Kiireisen yrittäjän oikotie sisältömarkkinointiin »