Tällä kerralla TuplaTurinoissa pohditaan, tarvitaanko digiaikana enää myyjää ja jos niin miksi ja mihin. Puhutaan vähän myös pikkutuhmasta mainonnasta ja myynnin tuplaamisesta.
- Oliko rautakauppiaan mainos asiallinen vai asiaton?
- Mitä mieltä olemme väitteestä “vuonna 2020 80 % asiakassuhteista hoidetaan ilman ihmisten välistä kontaktia”?
- Miksi myyjää tarvitaan taas jopa enemmän?
- Miksi ihmiskontaktin puuttuminen turhauttaa asiakasta?
- Mitkä ovat kolme myyjätyyppiä ja millainen myyjä sinunkin pitäisi olla?
- Miten digitaalisuus auttaa myyjää?
Kuuntele alta.
K-Raudalta härski mainos – Kesko: kauppias puhutteluun (Kauppalehti.fi)
Tapasin zombien (PasiRautio.fi)
« Tekisin viisaammin, jos olisi aikaa | Nosta sitä hintaa: “pienen yrityksen surkein strategia” »