Tällä kerralla TuplaTurinoissa puidaan sisältömarkkinointia tyypillisten vastalauseiden kautta. “Sisältöä on niin paljon, että kukaan ei huomaa minun kamaani.” “En osaa kirjoittaa.” “En keksi aiheita.” Puhutaan vähän myös 150-vuotiaasta.
– Mitä vaadittaisiin, jotta tänään perustettu yritys olisi olemassa vielä vuonna 2165?
– Miksi tekisit sisältöä, kun sitä tulee jo joka tuutista?
– Sisältömarkkinoinnin moninaiset hyödyt
– Miten pääsisit alkuun?
– Mistä löydät aiheita sisältöihisi?
– Mitkä ovat tärkeimmät asiat, jotta saat sisältömarkkinointisi käyntiin?
Kuuntele alta.
[Toim. huom.] Tässä pitäisi olla linkki TuplaTurinat-jaksoon, jossa puidaan sisältömarkkinointia. Valitettavasti sellaista jaksoa ei ole olemassa. Pahoittelemme.