Oletko yrittäjä ja mietit markkinointia? Olet perillä!

TuplaTurinoissa puntaroidaan tällä kerralla sitä, miksi kenelle on markkinoinnin tärkein kysymys ja miten sen kysyminen vaikuttaa markkinointiin. Aluksi puidaan myös kiirettä.

– Miksi Petteri Kilpisen kirjoituksen lukeminen sattui Pasiin?
– Miksi yrittäjä ei halua kysyä (ainakaan liian tiukasti) kenelle?
– Esimerkkejä siitä, milloin “kenelle” on erityisen hyvä kysymys
– Miksi kohderyhmän rajaus ei välttämättä olekaan vaarallista?
– Miten kohderyhmän rajaus vaikuttaa katteeseen?
– Miksi “kenelle” on tärkeämpää kuin vaikkapa mainoksen teksti, ulkoasu tai tarjous?

Kuuntele alta.

« | »

“(Kesä)työmarkkinoilla menestyy varmasti, kun osaa asiakaspalvelun perusteet.”

Haluaisitko sinä saada töihin osaavampia nuoria? Haluaisitko sinä antaa nuorille työvälineitä olla valmiimpia työelämään jo ensimmäisestä kesätyöpaikasta lähtien? Haluaisitko sinä olla viemässä koko Suomea kohti parempaa myynnin ja asiakaspalvelun maailmaa?

Nyt siihen on täydellinen tilaisuus! Lahjoita omille kesätyöntekijöillesi tai vain paikkakuntasi nuorille asiakaspalvelu- ja myyntikoulutus.