Oletko yrittäjä ja mietit markkinointia? Olet perillä!
0 kohdetta

TuplaTurinoissa puntaroidaan tällä kerralla sitä, miksi kenelle on markkinoinnin tärkein kysymys ja miten sen kysyminen vaikuttaa markkinointiin. Aluksi puidaan myös kiirettä.

– Miksi Petteri Kilpisen kirjoituksen lukeminen sattui Pasiin
– Miksi yrittäjä ei halua kysyä (ainakaan liian tiukasti) kenelle
– Esimerkkejä siitä, milloin “kenelle” on erityisen hyvä kysymys
– Miksi kohderyhmän rajaus ei välttämättä olekaan vaarallista
– Miten kohderyhmän rajaus vaikuttaa katteeseen
– Miksi “kenelle” on tärkeämpää kuin vaikkapa mainoksen teksti, ulkoasu tai tarjous

Kuuntele alta:

Lisää asiaa

« | »

Aloita tuplaus tästä!

Tuplausoppaasta saat eväät, joilla tehostat markkinointiasi nopeasti. Anna vain nimesi ja sähköpostisi, niin opas on sinun.

Tilaus onnistui!

Aloita tuplaus tästä!

Tuplausoppaasta saat eväät, joilla tehostat markkinointiasi nopeasti. Anna vain nimesi ja sähköpostisi, niin opas on sinun.

Tilaus onnistui!