Tällä kerralla TuplaTurinoissa pohditaan, mitä merkitystä on mielipiteellä, jos toisessa vaakakupissa lepää tuloksia. Ja puhutaanpa vähän myös suomalaisesta verkkokaupasta.
– Miksi suomalaiset verkkokaupat jäävät jälkeen?
– Pitäisikö sinunkin julkaista Twitter-päivitys 30 minuutin välein?
– Miksi sinun mielipiteelläsi ei saisi olla mitään merkitystä, kun teet ratkaisuja markkinointisi suhteen?
– Miten mielipiteemme johtavat harhaan meitä kaikkia?
– Miten löydät oikeat tavat tehdä asioita?
Kuuntele alta.
Rumat luvut julki: Näin nettikauppa karkasi ulkomaille (Itviikko.fi)
Tampereen keskusta tyhjenee (Tamperelainen.fi)
Ammattihuolestuja haluaa pysäyttää maailman (pollitasta.fi)
5 Reasons You Should Tweet Every 30 Minutes (Huntermarketingsolutions.com)
Twitter Case Study: When I Decided To Tweet Every 30 Minutes (MarkGuberti.com)
« Enemmän samaa | TuplaTurinat – Jos pelkäät myyntiä, näin pääset alkuun »