Tällä kerralla TuplaTurinoissa pohditaan, mitä merkitystä on mielipiteellä, jos toisessa vaakakupissa lepää tuloksia. Ja puhutaanpa vähän myös suomalaisesta verkkokaupasta.

– Miksi suomalaiset verkkokaupat jäävät jälkeen?
– Pitäisikö sinunkin julkaista Twitter-päivitys 30 minuutin välein?
– Miksi sinun mielipiteelläsi ei saisi olla mitään merkitystä, kun teet ratkaisuja markkinointisi suhteen?
– Miten mielipiteemme johtavat harhaan meitä kaikkia?
– Miten löydät oikeat tavat tehdä asioita?

Kuuntele alta.


Rumat luvut julki: Näin nettikauppa karkasi ulkomaille (Itviikko.fi)

Tampereen keskusta tyhjenee (Tamperelainen.fi)

Ammattihuolestuja haluaa pysäyttää maailman (pollitasta.fi)

5 Reasons You Should Tweet Every 30 Minutes (Huntermarketingsolutions.com)

Twitter Case Study: When I Decided To Tweet Every 30 Minutes (MarkGuberti.com)