Tällä kerralla TuplaTurinoissa ruoditaan päätuotetta ja sen kehitystä.
– Mikä päätuotteesi oikeastaan on, vai onko sinulla sellaista lainkaan?
– Miksi et halua yrittää myydä päätuotettasi heti?
– Miten sinun kannattaisi päätuotettasi kehittää, jotta se myisi paremmin?
– Miten parannat päätuotteesi laatua lähes automaattisesti?
Kuuntele alta.
[Edit 11.3.2015]
Kiitos Tuukalle kommentista ja muistutuksesta. Tässä linkki Google-mobiilisivutesteriin: https://www.google.com/webmasters/tools/mobile-friendly/
Tämä googlen mobiilitesti oli uusi juttu, kiitos vinkistä!
Testasin seitsemän ensimmäisenä mieleen tullutta isoa huonekaluliikettä (liikevaihdot miljoonissa) Näistä 5/7 reputti testin. Ehkä heidän mielestä rahan suoltaminen AdWordsiin on sitten järkevämpi keino näkyä Googlessa kuin tehdä mobiilia varten muutoksia saitille…
Kiitos kiitoksista Tuukka. Ansiostasi huomasin myös, että unohtui laittaa tuo testilinkki artikkeliin. Työkaluhan löytyy täältä: https://www.google.com/webmasters/tools/mobile-friendly/
Ja kuten sanottua, testillä paljastuu, että vähimmäisvaatimukset täyttyvät. Sitten kävijän pitäisi vielä saada sivuista irtikin jotakin.