Tällä kerralla TuplaTurinoissa ruoditaan vau-efektiä ja sen kiistattomia hyötyjä kaikessa bisneksessä.
– Mikä vau-efekti oikeastaan on?
– Neljä tapaa, joilla vau-efekti vahvistaa asiakassuhdetta
– Millainen on hyvä vau-efekti?
– Kenelle ja kuinka usein vau-efektiä pitäisi tarjoilla?
– Kuinka vau-efektin voi tuottaa minimaalisella investoinnilla?
– Hyviä esimerkkejä toimivista vau-efekteistä
Kuuntele alta:
« Tarjous ei ole alennus | Mutku ei meillä »
Kiitos taas mielenkiintoisesta tuokiosta!
Täytyykin sen innoittamana päivittää nuo pakettien mukana lähtevät extrat versioon 2.0.
Heitänpä tähän semmoisen pointin että Sampon tuote ei ole Ylläs-tunturi vaan Jounin Kauppa. Jos ja kun verkkokauppa on tuloillaan, rohkenen epäillä että tunturilla kolikoiden perässä samoilu ei siksi ole se tehokkain keino? : ) Kaupan pihalla on kuuleman mukaan ollut monenlaista humppaa ostoskärryjen kiihdytysajoista alkaen mutta tuo isompi jengi somessa taitaa olla jatkossa juuri se porukka mitä tarvitaan.
Kiitos kommentista, Katri. Täytyy myöntää, että tiedän hyvin vähän Jounin Kaupan kuvioista, mutta varmasti isosta some-yhteisöstä on hyötyä. Sen rakentamisessa Sampo on todellakin onnistunut. Mitä me peräänkuulutamme onkin lähinnä se, että saman kaavan toistaminen alkaakin rapauttaa sitä jo luotua mainetta. Ihmiset kyllästyvät ja lakkaavat seuraamasta.
Mitä tulee tunturissa kolikoiden perässä samoiluun, voisin kuvitella, että se kiinnostaisi aika paljon muitakin kuin vain niitä samoilijoita. Ehkäpä joku jaksaisi seurata aarteenetsintää jopa somessa.