Oletko yrittäjä ja mietit markkinointia? Olet perillä!

Tällä kerralla TuplaTurinoissa käsitellään yrityksen tärkeintä omaisuutta – asiakkaiden yhteystietoja.

– Miksi sinun TÄYTYY kerätä jokaisen asiakkaan yhteystiedot talteen?
– Minne ne pitää kerätä?
– Miten teet keräämisestä automaattista?
– Mitä jos asiakkaat eivät halua antaa tietojaan?

Kuuntele alta.


Printtimainonta on yhä kuluttajien suosikki – Tutkimus: “Sitä pystyy hallinnoimaan” (Marmai.fi)

« | »

“(Kesä)työmarkkinoilla menestyy varmasti, kun osaa asiakaspalvelun perusteet.”

Haluaisitko sinä saada töihin osaavampia nuoria? Haluaisitko sinä antaa nuorille työvälineitä olla valmiimpia työelämään jo ensimmäisestä kesätyöpaikasta lähtien? Haluaisitko sinä olla viemässä koko Suomea kohti parempaa myynnin ja asiakaspalvelun maailmaa?

Nyt siihen on täydellinen tilaisuus! Lahjoita omille kesätyöntekijöillesi tai vain paikkakuntasi nuorille asiakaspalvelu- ja myyntikoulutus.

Yrittäjä, näin voisimme auttaa sinua juuri nyt