Sähköpostimarkkinointi toimii, kunhan muistat kiinnittää huomiota muotoon
Kirjoittanut Jukka | 13.10.2009 | 3 Kommentit
Yrittäjänä sinun pitäisi joko
Jos yksikään noista kohdista ei toteudu, yrittäjyyden riskien ottaminen on järjetöntä. Kun hoidat asiat oikein, voit saavuttaa tilanteen, jossa tienaat paremmin, teet vähemmän töitä ja nautit yrittäjän vapaudesta. Tämän koulutuksen ainoa tavoite on viedä sinut sinne.
Puhutpa paljon mutta asiaa. Kommenttina vielä noihin paljon kuvia sisältäviin viesteihin. Nykyään mokkulat nopeutuneet mutta vielä muutama vuosi sitten tienpäällä söi miestä kun hitaalla yhteydellä odotteli valtavia kuvapaketteja saapuvaksi. Toinen asia tukee kertomaasi on se että tänä päivänä useat lukevat sähköpostejaan kännyköillä jotka eivät kaikki tue kuvia niinkuin ne on tarkoitettu vastaanotettavaksi joten tekstipohja toimii.
Jatkakaa samaa rataa…
Repa -62
Kiitos hyvästä huomoista Repa. Se on totta, että hitaalla yhteydellä postejaan lukevan hermo kiristyy hyvin nopeasti, jos viestin mukana täytyy latailla pino kuvia.
Sekin kannattaa muuten ottaa huomioon, että html-sähköposti on alttiimpi päätymään tiukan roskapostisuotimen uhriksi.
Olipa hyvä juttu! Itse olen lähettänyt sähköpostimarkkinointia ihan tekstimuodossa kun en ole jaksanut väsätä html-viestejä ja olen vähän arkaillutkin niitä tuon kuvaongelman takia.
Toki en ihan lähtisi dissaamaan noita kuvallisia viestejä, koska jos vastaanottaja jaksaa klikata kuvat esille, niin onhan se ihan erilailla perille menevää viestintää. Esim. Mulletoi.comin mainokset ovat olleet mielenkiintoisia kun niissä on kuvat, mutta jos ne olis pelkkää tekstiä niin eipä kiinnostaisi.
Tuota rivien pätkimistä en ole tehnyt tekstimuotoisissa mainoksissa, se on tosi hyvä huomio! Näyttäähän se hirveältä kun rivit menee laidasta laitaan ja on vaikea saada selvää. Otan tämän vihjeen käyttöön.