Kuvaus
“Yksikään palveluntarjoaja ei halua menettää asiakkaita, kaupantekotilaisuuksia tai myyntituloja.”
Tämä kirja on kuvitteellinen tarina liikkeenjohdon konsultista, joka yrittää epätoivoisesti saada kaksi hyvin eri pohjalta toimivaa firmaa palvelemaan asiakkaita yksissä tuumin. Toisessa firmassa luotetaan haavoittuvuuteen ja täydelliseen avoimuuteen; toinen firma keskittyy kyvykkyytensä todistamiseen ja maineensa suojelemiseen. Yhdentymisprosessia luotsatessaan konsultti joutuu pakostakin oppimaan mullistavia läksyjä, jotka osoittautuvat sekä tärkeiksi että tuskallisiksi.
Patrick Lencioni kirjoittaa humoristisesti ja havainnollisesti, joten vaikka liikemaailman käsitteet ja käytännöt eivät olisi lukijalle ennestään tuttuja, juoneen pääsee helposti mukaan. Kirjansa henkilöiden kautta Lencioni käsittelee kolmea pelkoa, jotka saavat palveluntarjoajat tietämättään vaarantamaan asiakkaidensa uskollisuuden. Tapahtumien kuluessa selviää myös, miten asia on käytännössä korjattavissa.
Patrick Lencioni on maineikas liikkeenjohdon asiantuntija, konsultti, puhuja ja menestyskirjailija. Kirjassa liikutaan ihmisluonteen herkillä alueilla, joissa varsinkin me suomalaiset usein tunnistamme itsemme muun muassa nolatuksi tulemisen pelon osalta. Tuplaamo suosittelee kirjaa lämpimästi kaikille asiakaskokemuksesta kiinnostuneille.
Arviot
Tuotearvioita ei vielä ole.