Oletko yrittäjä ja mietit markkinointia? Olet perillä!
0 kohdetta

Ennakkohinta voimassa vielä:

Päivä(t)

:

H(s)

:

Minuutti(a)

:

Second(s)

“Yrittäjä, lopeta markkinointituskailusi, kikkojen metsästäminen ja jokapäiväinen improvisointi. Hanki tiekartta, joka johdattaa sinut todellisiin tuloksiin!”

Jos tiedät tarkkaan mitä teet omassa markkinoinnissasi, olet friikki, maailman yhdeksäs ihme. Kaikki muut yrittäjät elävät jatkuvassa epävarmuudessa, sillä koko markkinoinnin kenttä on muuttunut tällä vuosituhannella käsittämättömän paljon.

Markkinointi oli yksinkertaista 20 vuotta sitten. Yrittäjä laittoi lehteen ilmoituksen ja jäi odottamaan asiakkaiden käyntiä tai soittoa.

Nyt pelkästään yhdessä vuodessa ilmestyy niin paljon uutta tekniikkaa, kanavaa ja mahdollisuutta, että kaiken sen haltuun ottaminen ei vain onnistu yhdeltä ihmiseltä.

Pieni yrittäjä ei voi keskittyä kaikkiin markkinoinnin muutoksiin, kun pitää sitä firmaa muutenkin hoitaa. Uusien välineiden ja tekniikoiden tulvassa sitten helposti lamaantuu. Ei tee mitään, kun ei tiedä mistä aloittaa. Alkaa ahdistaa.

Tarvitset selkeän markkinointikonseptin, joka tuo sinulle työrauhan ja samalla kovia tuloksia

Mitä kirkkaampi suunnitelma sinulla on sille, miten teet markkinointiasi ja myyntiäsi, sitä turvallisemmin mielin voit seurailla maailman muutoksia. Sitä helpompi sinun on tuoda valikoituja uusia elementtejä mukaan, tehdä kokeiluja ja irtiottoja.

Selkeä konsepti tekee kaikesta tekemisestäsi huomattavasti helpompaa ja tarjoilemme sinulle sellaisenjokaista pientä naksahdusta myöten markkinointileirillä. Leirin nimen olet luultavasti jossain jo kuullutkin. Se on TuplaamoLive – Markkinointi2019.

TuplaamoLive syntyi tekemään sinun elämästäsi helpompaa

Leirillä vapautamme sinut keskittymään konkreettiseen. Tarjoamme sinulle paketin, jonka myötä voit unohtaa poukkoilun ja keskittyä vain niihin markkinointitaktiikoihin ja -kanaviin, jotka yhdessä määrittelemme sinulle.

Kun olet tehnyt suunnitelman paperille, sinun ei tarvitse vilkuilla jatkuvasti ympärillesi tai miettiä miten ihmeessä ehdit tehdä kaiken. Voit ryhtyä toimeen heti ja luottaa siihen, että tuloksia tulee.

Ja kun vielä toteutus tähtää koko markkinoinnin automatisoimiseen mahdollisimman pitkälle, sinä voit yhä enemmän keskittyä johtamaan yritystäsi, palvelemaan asiakkaitasi tai tekemään jotakin aivan muuta kuin murehtimaan ensi kuun laskutusta.

TuplaamoLiven eväillä teet vuodesta 2019 parhaasi koskaan

Kun yli neljä vuotta sitten ryhdyimme kehittämään TuplaamoLiveä, kutsuimme sitä koulutukseksi. Aika pian aloimme kuitenkin puhua leiristä. Nimitys muuttui, koska halusimme tehdä tapahtumasta paikan, jossa jokainen pystyisi keskittymään itse asiaan.

Halusimme tehdä TuplaamoLivestä myös tapahtuman, jossa yrittäjä auttaa toistaan. Jotta sellainen henki voi syntyä, täytyy osallistujien viettää paljon aikaa yhdessä.

Olemme saavuttaneet tavoitteet kirkkaasti jo neljänä vuonna peräkkäin!

Näin osallistujat kommentoivat TuplaamoLiveä

Lähes 40 yrittäjää on osallistunut TuplaamoLiveen, muutamat kahdesti ja yksi jopa kolme kertaa. Tässä hieman kommentteja Liveen uskaltautuneilta.

Päivi Ikonen, Ecotek Oy

Lisa McWhirter, McWhirter photography

Juha Tuikkanen, StressFree.fi

Hennamari Hietala, InMedi Oy

Noora Bergroth-Rantanen, IHASTUS Design Oy

Minna Hänninen, GreenDreams Oy

“Kyllähän tuplaamolive oli potku persuksille ja tsemppaava halaus yhtä aikaa. Sain paljon hyvä vinkkejä, ohjeita ja neuvoja olen pistänyt ne vuoden aikana käyttöön. Paljon on vielä tehtävää, mutta ainakin omasta mielestäni olen toteuttanut paljon leiriltä saamiani ohjeita! Erityisen tyytyväinen olen sähköpostimarkkinoinnin automaatioon ja sitä kautta liidien keräämiseen. En ollut aikaisemmin tehnyt mitään tämän asian eteen.

Markkinointia pitää yhä edelleen kehittää ja pitää kiinni suunnitellusta – nyt tahtoo olla vähän niin, että hienosta suunnittelusta huolimatta työkiireiden paineessa en ehdi/jaksa niistä huolehtia. Ehkä se on tätä yksinyrittäjän arkea kun pitää venyä joka suuntaan niin joku osa jää vähälle huomiolle. Tuotteistaminen ja hinnasto on kuitenkin edennyt ja ne on nyt hanskassa. Ainahan niitä voi parantaa, mutta ainakin se “eka kierros” on saatu nyt jaloilleen.”

Mira Manninen, Auria Yrityslaskenta Oy

“Sisältö oli ihan timanttia. Luulin, että meillä on paljon asioita jo tehty mutta paras anti oli oikeastaan se, että koskaan ei tule valmista vaan aina voi parantaa. Asiat olisi voinut sinänsä lukea kirjoistakin, ja oli kyllä luettukin, mutta aina on eri asia kuunnella osaavien ihmisten esitystä ja saada konkreettisia neuvoja eteenpän menemiseksi. Myös muiden kommentit ja kommentointi, sekä saamat ohjeet saivat omat ajatukset liikkeelle ihan eri tavalla kuin jos niitä pohtisi vain itsekseen.

Kiitoksen ansaitsee myös se, että aikatauluista pidettiin kiinni eikä löysää sisältöä ollut (mikä usein on pitkien koulutusten ongelma). Päivät oli rytmitetty hyvin, sillä ajankulumista ei edes huomannut.”

Jos myyntisyklisi on pitkä, tämä on juuri sinulle

Vaikka TuplaamoLiven konsepti sopii sekä nopealle että hitaammalle kaupalle, samassa koulutuksessa on parempi keskittyä vain toiseen. Eri asioiden painotukset ja toteutustavat kun eroavat jonkin verran.

Tällainen jako auttaa myös hitsaamaan porukkaa yhteen, kun osallistujat painiskelevat hyvin samankaltaisien ongelmien kanssa. Yrittäjä auttaa toistaa ja ratkaisuja löydetään.

Mikä ihmeen myyntisykli?

Myyntisykli tarkoittaa aikaa, joka asiakkaallasi tyypillisesti kuluu ensikontaktista ostopäätöksen tekemiseen. Jos puhutaan esimerkiksi muutaman euron tai kympin tuotteesta, sykli on yleensä lyhyt. Toki muukin kuin pelkkä hinta merkitsee.

Pitkä myyntisykli on tuotteilla, jotka täyttävät yhden tai useamman seuraavista ehdoista:

  • Hintavia
  • Monimutkaisia
  • Ostetaan harvoin
  • Pitkä sopimusjakso
  • Asiakkaita ja potentiaalisia asiakkaita on (melko) vähän

Tällaisia ovat esimerkiksi asiantuntijapalvelut, investointituotteet tai vaikka talopaketit.

Jos siis sinun päätuotteesi vaativat pidemmän kypsyttelyn ennen ostopäätöstä, TuplaamoLive – Markkinointi2019 on sinulle oikea valinta.

TuplaamoLive – Markkinointi2019 järjestetään 25.-27.10.2018

TuplaamoLive pidetään Tampereella. Tarkan paikan ilmoitamme myöhemmin. Sisältö on sen sijaan jo hyvinkin tiedossa.

Mitä TuplaamoLivessä siis käydään läpi

Kuten sanottua, saat valmiin konseptin, jolla johdatat ihmiset ensikontaktista aina kanta-asiakkaaksi saakka. Saman pohjan päälle voit rakentaa vastaavan reitin kaikille tuotteillesi ja palveluillesi. Täytät vain avoimet kohdat oman yrityksesi tiedoilla ja olet valmis ryhtymään töihin.

Niin, valitettavasti TuplaamoLivekään ei tee lopullista työtä puolestasi.

Tällä leirillä joudut tekemään rajusti hommia

Eikä vähiten siksi, että vuoden 2015 TuplaamoLivestä saimme hieman sellaista palautetta, että olimme liian mukavia. Seuraavana vuonna korjasimme kurssia ja osallistujat pitivät siitä kuin hullu puurosta.

Jatkossakin olemme siis mukavia vain tauoilla, jos silloinkaan. Muun ajan hiostamme sinua ylittämään itsesi kaikissa tehtävissä, joita heitämme eteesi.

Hyvä puoli on siinä, että tiedät tarkalleen mitä pitää tehdä. Et tee vain tekemisen vuoksi, vaan kuljet kohti tavoitteitasi tarkasti merkittyä reittiä.

Konsepti sisältää viisi askelta

1. Huomion herättäminen
– Miten saat oikeat ihmiset nettisivuillesi

2. Liidien hankkiminen
– Miten saat tuotteistasi tai palveluistasi kiinnostuneet ilmoittautumaan sinulle ja jättämään yhteystietonsa

3. Alkupalatuote
– Miten murskaat ostokynnyksen myymällä jotakin pientä

4. Päätuote
– Miten johdatat asiakkaan ostamaan päätuotteesi ja millainen sen tuotteen pitäisi olla

5. Sitouttaminen ja jatkomyynti
– Miten teet kertaostajasta kanta-asiakkaan ja hankit lisää suositteluja

Kaikki tuo ei välttämättä kerro sinulle vielä kovin paljon. Varmasti ymmärrät kuitenkin sen, että kun saat konseptin toimimaan kuin rasvattu, myyntisi kasvaa väistämättä.

TuplaamoLivessä torstai ja perjantai on jaettu kahdeksaan moduliin, jossa käydään läpi mm. sisältömarkkinointia, tuotteistamista ja markkinoinnin automaatiota. Kaikissa jaksoissa pääpaino on oman yrityksesi asioissa. Teet siis tehtäviä yksin ja yhdessä ja saat todellisia vastauksia omaan tilanteeseesi.

Lauantain osuus onkin sitten varattu henkilökohtaiselle sparraukselle. Viimeistään silloin saat niitä vastauksia, joilla pääset harppauksin eteenpäin.

Työ alkaa jo paljon ennen liveä!

Ensikatsomalta TuplaamoLive näyttää päivämäärien perusteella kolmen päivän koulutuksella, mutta käytännössä työnteko alkaa jo yli neljä viikkoa aikaisemmin. Silloin saat eteesi ensimmäiset ennakkotehtävät, joiden tekemiseen sinulla on aikaa viikko.

Seuraavana maanantaina palautat vastauksesi meille ja saat uudet tehtävät. Viimeiset tehtävät palautat maanantaina vain kolme päivää ennen liveosuuden alkua.

Ennakkotehtävien myötä pääset hyvään vauhtiin, joten tullessasi Tampereelle sinun ei tarvitse aloittaa alusta.

Ennakkotehtävien lisäksi tapahtumaa edeltävän kuukauden aikana pidämme kanssasi puolen tunnin ennakkohaastattelun verkon välityksellä. Sen avulla saamme mahdollisimman hyvän käsityksen yrityksestäsi, tilanteestasi ja tarpeistasi.

Kahden-kolmen viikon sisällä tapahtuman jälkeen seuraa lisäksi puolen tunnin sparraussessio, sekin verkon kautta.

Kaukana tyypillisestä koulutuksesta

TuplaamoLive ei siis todellakaan ole se tyypillinen koulutus, jossa joukko ventovieraita ihmisiä ahtautuu luokkahuoneeseen ja sitten joku oksentaa kateederilta heidän päälleen sekalaisen määrän ohjeita, totuuksia ja mielipiteitä.

Täällä asioita käydään pitkään ja huolella käytännön kautta läpi. Ja tämä koko ajan ohjatusti.

Käytäntö etenee siis näin:

VIIKKO 39 (24.9.2018)
Maanantaina: Ensimmäisen ennakkotehtäväpaketin taustavideon + tehtävät.

VIIKKO 40 (1.10.2018)
Maantaina: Ensimmäisen ennakkotehtäväpaketin vastausten palautus. Toisen ennakkotehtäväpaketin taustavideo ja tekstit.

VIIKKO 41 (8.10.2018)
Maantaina: Toisen ennakkotehtäväpaketin vastausten palautus. Kolmannen ennakkotehtäväpaketin taustavideo ja tekstit.
Henkilökohtainen haastattelu tällä tai ensi viikolla. Tarkka aika sovitaan erikseen.

VIIKKO 42 (15.10.2018)
Maantaina: Kolmannen ennakkotehtäväpaketin vastausten palautus. Neljännen ennakkotehtäväpaketin taustavideo ja tekstit.
Henkilökohtainen haastattelu viimeistään tällä viikolla. Tarkka aika sovitaan erikseen.

VIIKKO 43 (22.10.2018)
Maantaina: Neljännen ennakkotehtäväpaketin vastausten palautus.
Torstaina: TuplaamoLiven lähiosuus alkaa.

VIIKKO 44 (29.10.2018)
Ryhdyt tekemään TuplaamoLivessä opittuja asioita itsenäisesti.
Saat pääsyt TuplaamoLiven suljettuun Facebook-ryhmään.

VIIKKO 45 (5.11.2018)
TuplaamoLiven konseptien itsenäinen työstäminen jatkuu.
Puolen tunnin jälkisparraus joko tällä tai ensi viikolla. Tarkka aika sovitaan erikseen.

VIIKKO 46 (12.11.2018)
TuplaamoLiven konseptien itsenäinen työstäminen jatkuu.
Puolen tunnin jälkisparraus viimeistään tällä viikolla. Tarkka aika sovitaan erikseen.

Kenelle TuplaamoLive sitten on tarkoitettu?

Tämä tapahtuma EI EHDOTTOMASTI ole tarkoitettu suurten yritysten markkinointiväelle.

Tämä on sinulle, yrittäjä, joka haluat tuloksia, olet valmis tekemään töitä…
…eikä sinun tarvitse pyytää lupaa erottuvan markkinoinnin tekemiseen miltään toimikunnalta tai edes pomolta.

Tämä on sinulle, jos olet kyllästynyt keräilemään tiedonmurusia sieltä täältä ilman näkyviä tuloksia. Tämä on sinulle, jos olet kyllästynyt haparoimaan markkinoinnissasi.

100 prosentin tyytyväisyystakuu

Takuumme on yksinkertainen: jos et ole tyytyväinen koulutuksen antiin, saat rahasi täysimääräisesti takaisin ilman mitään kyselyitä tai kommervenkkejä. Reilua, eikö vain?

Tämän kaiken saat, kun varaat paikkasi TuplaamoLiveen nyt…

Yli 20 tuntia tehokasta markkinoinnin koulutusta ja henkilökohtaista sparrausta 25.-27.10.2018
Ei pitkiä puheenvuoroja, vaan vähän teoriaa ja rutkasti tiukasti ohjattua työntekoa.

ActiveCampaign-tehokurssi
Videokurssi, jonka avulla opit tekemään sähköpostimarkkinointia ja markkinoinnin automaatiota yhdellä markkinoiden tehokkaimmista ja silti edullisella järjestelmällä.

Majoitus ja ruuat koko TuplaamoLiven ajaksi
TuplaamoLive alkaa torstaina lounaalla ja päättyy lauantaina lounaan jälkeen. Koko tuon ajan sinun ei tarvitse miettiä majapaikkaa tai aterioita. Kaikki sisältyy hintaa iltapalaa myöden.

Puolen tunnin henkilökohtainen verkkopalaveri ennen ja ja jälkeen
Käymme yhdessä läpi tilannettasi verkon välitykselle ennen koulutusta puolen tunnin ajan. Parin-kolmen viikon sisällä koulutuksen jälkeen, pidämme kanssasi puolen tunnin jälkisparrauksen.

Facebook-mainonnan perusteet -videokurssi
Opit tekemään Facebook-mainontaa Power Editorilla. Opit myös seuraamaan mainonnan tehoa ja tekemään uudelleenkohdistusmainontaa.

Kaikki koulutuksen materiaalit
Kaikki koulutukseen liittyvät materiaalit sekä sähköisenä että paperilla. Myös videomateriaaleja!

Valtava paketti on siis kyseessä, vaan paljonkos tämä lysti sitten maksaa. Taatusti vähemmän kuin kuvittelit. Varsinkin kun otat huomioon, että tarjolla on huippuluokan koulutusta, mittaamattoman arvokasta vertaistukea ja täysihoito.

Normaalihinta TuplaamoLivelle on 2270 € + alv. Jos pidät kiirettä ja ilmoittaudut juuri nyt, saat tuntuvat aikaisen ilmoittautujan edun. Säästät nimittäin 700 € ja maksat vain 1570 € + alv 24 %.

Voit maksaa osallistumisesi myös viidessä erässä, joista jokainen on suuruudeltaan 337 € + alv 24 %. Osamaksulla alvittomaksi hinnaksi siis tulee 1685 €.

Nyt kannattaa olla nopea. Klikkaa alta “Haluan mukaan” valitse sinulle sopiva maksutapa ja paikka varataan sinulle saman tien.

TuplaamoLive – Markkinointi2019, 25.-27.10.2018

Kysymyksiä ja vastauksia TuplaamoLivestä

Saanko alennusta, jos olen yöt kotona?
Et, sillä kotona yöpyminen ei ole vaihtoehto. Kaikki yöpyvät samassa paikassa, jotta saadaan luotua kunnon leirihenki. Tämä on toteutunut loistavasti aikaisempina vuosina ja osallistujat ovat kiitelleet tätä kovasti. Se auttaa kaikkia parempiin tuloksiin.

Vaativatko TuplaamoLiven ideoiden toteuttaminen isoja investointeja?
TuplaamoLive on tarkoitettu pienen yrityksen omistajalle. Tällöin lähtöajatus on se, että resurssit ovat niukat ja niillä tehdään mahdollisimman tehokasta markkinointia. Siis suomeksi: eivät vaadi.

Onko TuplaamoLivessä kilpailijoitani?
Saattaa olla, mutta mitä se käytännössä merkitsee? Saatat aristella markkinoinnistasi puhumista kilpailijoiden kuullen, mutta toisaalta juuri he ymmärtävät parhaiten alaasi. Sitä paitsi, jos alallasi on paljon kilpailua, siellä on luultavasti myös paljon potentiaalisia asiakkaita. Siitä joukosta riittää kyllä teille molemmille.

Voinko osallistua vain yhtenä päivänä?
Et. TuplaamoLive on kokonaisuus. Päivien aikana käydään läpi järjestyksessä markkinoinnin eri osa-alueita. Lisäksi mitä pidempään ollaan yhdessä, sitä tehokkaammaksi käy sparrausvaihe.

Olen juuri perustanut yrityksen. Kannattaako minun osallistua?
Ilman muuta! Jos kokemuksesi markkinoinnista on vielä niukka, saat valtavasti hyötyä sen ideoinnista ja sparrauksesta kokeneiden yrittäjien kanssa.

Ovatko ennakkotehtävät työläitä/vaikeita?
Tämä riippuu paljon siitä, kuinka paljon olet miettinyt markkinointiasi aikaisemmin. Jos lähdet nollasta, työtä on paljon. Toisaalta, mikään arvokas ei synny helposti.

Tallennetaanko tapahtuma?
Ei. TuplaamoLivessä ei pidetä juuri pitkiä puheita. Pääasiassa keskitytään oman markkinoinnin työstämiseen ja sparraukseen. Sen tallentaminen ei oikein onnistu eikä sitä katsomalla tule hullua hurskaammaksi.

TuplaamoLive – Markkinointi2019, 25.-27.10.2018

Jos siis haluat selkiyttää markkinointisi ja saada kunnon suuntaviivat tulevalle vuodelle, kannattaa ilmoittautua heti. Paikkoja riittää vain 15 ensimmäiselle.

Klikkaa ”Haluan mukaan”, valitse maksutapa ja paikka varataan sinulle saman tien.

Nähdään TuplaamoLivessä!

– Jukka ja Pasi Tuplaamosta

tuplausopas-mockup

Aloita tuplaus tästä!

Tuplausoppaasta saat eväät, joilla tehostat markkinointiasi nopeasti. Anna vain nimesi ja sähköpostisi, niin opas on sinun.

Tilaus onnistui!

tuplausopas-mockup

Aloita tuplaus tästä!

Tuplausoppaasta saat eväät, joilla tehostat markkinointiasi nopeasti. Anna vain nimesi ja sähköpostisi, niin opas on sinun.

Tilaus onnistui!