Oletko yrittäjä ja mietit markkinointia? Olet perillä!

Nettisivusi vuotaa rahaa – liidimagneetti pelastaa!

Yritykselläsi on nettisivut. Hyvä! Valitettavasti ne eivät sellaisinaan riitä vielä mihinkään. Joka päivä sivuillasi vierailee ihmisiä, jotka voisivat olla asiakkaitasi. Valtaosa heistä on vain numero kävijätilastoissa. Et tiedä keitä he ovat tai tulevatko he koskaan takaisin.

Tai no, kyllähän sinä tiedät, että he eivät tule takaisin. Paitsi, jos pystyt kutsumaan heidät henkilökohtaisesti uudelle vierailulle.

Kuinka paljon sinulta jää saamatta kauppaa?

Hyvännäköiset nettisivut ilman liidimagneettia ovat kuin messuosasto ilman AKTIIVISTA myyntiväkeä. Kaikki ihailevat sitä kävellessään ohi kohti kilpailijan osastoa. Tarvitset sivuillesi sisäänheittäjän.

Tekisit paljon enemmän myyntiä, jos nettisivusi tuottaisivat järjestelmällisesti liidejä. Siis jos saisit jatkuvasti yhteydenottoja tuotteistasi kiinnostuneilta ihmisiltä. Jos et käytä markkinoinnissasi liidimagneettia, menetät yksinkertaisesti paljon myyntiä. Tai itseasiassa et saa koskaan edes tilaisuutta yrittää myydä sille isolle joukolle ihmisiä, jotka voisivat hyvinkin olla asiakkaitasi.

Liidimagneetti kertoo sinulle kuka on kiinnostunut ja mikä hänen sähköpostiosoitteensa on

Nämä yhteystiedot ovat sinulle kullanarvoisia, sillä liidimagneetin jälkeen sinä voit markkinoida kohdistetusti juuri oikeille ihmisille. Tämä laskee kustannuksiasi ja parantaa markkinointisi tehoa. Siis kertakaikkisen loistava yhtälö, jonka jokainen yrittäjä ymmärtää.

Liidimagneetti tehostaa kaikkea muutakin markkinointiasi. Hyvin usein tilanne on nimittäin se, että yritykseesi ensikontaktin saava asiakasehdokas ei ole vielä valmis ostamaan. Jos yrität myydä heti, hän säikähtää ja lähtee muualle. Liidimagneetti on sen sijaan sopivan helppo ja kevyt pala nielaistavaksi.

Voit siis käyttää liidimagneettia esimerkiksi Facebook- tai Google-mainoksissa, lehti-ilmoituksissa tai vaikka käyntikorteissasi.

Mitä enemmän liidejä, sitä enemmän kauppaa

Myynnin matematiikka on ytimeltään hyvin yksinkertaista. Mitä useammalle pääset tarjoamaan tuotteistasi, sitä enemmän saat myyntiä. Olettaen toki, että tuotteesi on kelvollinen ostettavaksi ja osaat edes hieman myydä. Tarvitset siis liidejä – heitä, jotka ovat kiinnostuneita tuotteistasi.

Liidimagneetti tuo asiakasehdokkaat työpöydällesi ja sinä hoidat loput. Jos tuplaat liidiesi määrän, tuplaat myyntisi. Kelpaisiko?

Liidimagneetti auttaa sekä sinua että asiakasta

Tässä vaiheessa lienee paikallaan kirkastaa mistä oikein nyt puhutaan. Mikä se liidimagneetti käytännössä oikein on.

Liidimagneetti on jokin nettisivuilla kävijälle hyödyllinen materiaali, jonka hän saa käyttöönsä annettuaan sinulle vähintäänkin sähköpostiosoitteensa.

Se siis ratkaisee jonkin asiakasehdokkaalle merkityksellisen ongelman. Samalla se auttaa myös sinua selkiyttämään ja tiivistämään oman osaamisesi ydinasioita päässäsi. Myyntipuheesi kirkastuu ja yhä useampi liidi tarttuu tarjoukseesi.

Luonnollisesti myös asiantuntija-asemasi pönkittyy ja magneetin tilaajan kiitollisuudenvelka sinua kohtaan kasvaa.

Tämä kaikki kuulostaa ehkä vaivalloiselta, mutta totuus on toinen.

Sinun ei tarvitse tehdä mitään, kun joku tilaa liidimagneettisi

Kun liidimagneetti ja sen tilausjärjestelmä on rakennettu kunnolla, sinun ei tarvitsee nostaa sormeasikaan tilauksen tullessa. Koko homma hoituu automaattisesti ja tilaaja saa materiaalin heti.

Tämä tarkoittaa tietenkin sitä, että tarvitset nettisivuillesi lomakkeen sekä erillisen järjestelmän, joka hoitaa sähköpostien lähettelyn ynnä muut toimet automaattisesti. Lisäksi varsinaisen liidimagneetin täytyy olla sähköinen: pdf, video, äänitiedosto.

Välitön toimitus on ehdottoman tärkeää, sillä jos tilaaja joutuu odottelemaan, hänen kiinnostuksensa ehtii laskea. Silloin täytyy toimia, kun asiakasehdokas käy lämpöisenä.

Oma liidimagneettisi voi kerätä rahanarvoisia yhteystietoja jo parin viikon päästä

Liidimagneetin värkkääminen ja julkaiseminen vaatii muutaman asian:

  1. Täytyy olla se liidimagneetti
  2. Täytyy viritellä järjestelmä, joka kerää sähköpostiosoitteet ja hoitaa magneetin toimittamisen
  3. Järjestelmä täytyy integroida nettisivuillesi

Näiden lisäksi olisi hyvä vielä:

  1. Kirjoittaa sarja seurantasähköposteja, jotka lähtevät tilaajalle automaattisesti tilaamisen jälkeen
  2. Markkinoida liidimagneettia esimerkiksi Facebookissa

Voit toki hoitaa koko magneetin tuotannon ja teknisen puolen itsekin. Ei se mahdotonta ole. Luultavasti törmäät siinä kuitenkin isoon joukkoon uusia asioita, joiden opetteluun kuluu tuhottomasti aikaa. Meiltä koko homma käy käden käänteessä, sillä olemme tehneet liidimagneettitoteutuksia vinon pinon.

Tuotantoon kuluu kaikkineen noin kaksi viikkoa. Jos sinulta löytyy sopiva magneetti jo valmiina, viikko riittää. Liidiesi määrän tuplaus voi siis alkaa jo muutaman päivän kuluttua!

TAKUU: Jos liidien määrä ei tuplaannu, saat rahasi takaisin!

Koska meillä on näistä liidimagneettihommista aika paljon kokemusta, uskallamme lyödä tiskiin myös kunnon takuun. Jos nettisivujesi tuottamien liidien määrä ei tuplaannu ensimmäisten kahden kuukauden aikana, kun liidimagneetti on sivuillasi, pulitamme koko projektin hinnan sinulle takaisin. Kaikki materiaalit saat luonnollisesti pitää.

Nyt kannattaa pitää kiirettä

Valitettavasti emme pysty työstämään kovin montaa projektia samaan aikaan. Jotta saisit sivuillesi sisäänheittäjän mahdollisimman pian, kannattaa toimia heti! Valitse siis sinulle sopiva paketti ja lähetä meille tietosi. Otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pikaisesti, jotta saadaan oma liidimagneettiprojektisi käyntiin.

Ryhdytään tuplaamaan liidiesi määrää nyt!

Liidimagneetti Perus

970 €
  • ActiveCampaign-tilin perustaminen
  • Liidimagneetin tilausjärjestelmän rakentaminen
  • Liidimagneetin myyntitekstien kirjoittaminen
  • Liidimagneetin sivustonäkyvyyden suunnittelu nettisivuillesi
  • Liidimagneetin tilausjärjestelmän integrointi nettisivuillesi
  • ActiveCampaignin käyttöohjeet videoina

Liidimagneetti Timantti

2770 €
  • Kaikki Perus- ja Kova-paketin ominaisuudet, sekä lisäksi
  • Liidimagneetin markkinointisuunnitelma
  • Kolmen erilaisen Facebook-mainoksen mainostekstit ja kuvat
  • Facebook-mainosten kohderyhmämäärittely
  • Facebook-mainoskampanjan rakennus ja käynnistäminen
tuplausopas-mockup

Aloita tuplaus tästä!

Tuplausoppaasta saat eväät, joilla tehostat markkinointiasi nopeasti. Anna vain nimesi ja sähköpostisi, niin opas on sinun.

Tilaus onnistui!

tuplausopas-mockup

Aloita tuplaus tästä!

Tuplausoppaasta saat eväät, joilla tehostat markkinointiasi nopeasti. Anna vain nimesi ja sähköpostisi, niin opas on sinun.

Tilaus onnistui!