Oletko yrittäjä ja mietit markkinointia? Olet perillä!

Tällä kerralla TuplaTurinoissa pohdittiin näkökulmaeroja B2B- ja B2C-markkinoinnissa. Milloin metamorfoosi ihmisestä yrittäjäksi tapahtuu ja miten ajattelutapa sekä ostopäätöksen muodostuminen silloin muuttuu?

  • Niissä harvoissa yrityksissä, jotka rajaavat asiakaskuntaansa, asiakkaiksi rajataan usein joko yritykset tai kuluttajat
  • Onko ostopäätöksessä eroa yrityksessä vs. henkilökohtaisessa elämässä?
  • Rationaalinen päätöksenteko vaatii myös tunnepohjaa
  • B2C, B2B vai kuitenkin H2H?
  • Räväkkyys toimii samalla tavalla bisneksessä kuin bisneksessä

Kuuntele alta.

Mitä asioita haluaisit TuplaTurinoissa käsiteltävän? Kommentoi alle tai pistä twiittiä #TuplaTurinat ja @Tuplaamo

Tuplaturinat YouTubessa:

« | »

Yksinyrittäjäkin voi tehdä mukavan tilin inhimillisellä työmäärällä!

Yrittäjänä sinun pitäisi joko

  1. Tienata paremmin kuin työntekijänä.
  2. Tehdä vähemmän töitä samalla tulotasolla.
  3. Saada päättää vapaasti milloin, missä ja kuinka paljon teet töitä ja silti tulla toimeen mukavasti.

Jos yksikään noista kohdista ei toteudu, yrittäjyyden riskien ottaminen on järjetöntä. Kun hoidat asiat oikein, voit saavuttaa tilanteen, jossa tienaat paremmin, teet vähemmän töitä ja nautit yrittäjän vapaudesta. Tämän koulutuksen ainoa tavoite on viedä sinut sinne.