Oletko yrittäjä ja mietit markkinointia? Olet perillä!

Tällä kerralla TuplaTurinoissa pohdittiin yritysten toimintaa messuilla. Millä eväillä messuille kannattaa lähteä vai kannattaako sinne ylipäätään raahautua? Riittääkö pari pussia karkkeja ja rasia kyniä?

Ennen kuin lähdet messuille, mieti nämä:

  • Mitkä ovat tavoitteesi messuille? Kauppoja, kontakteja, näkyvyyttä, mitä?
  • Miten mittaat tuloksia eli seuraat tavoitteisiin pääsyä?
  • Miten erotut muista? Onko se hieno messuosasto vai erinomainen henkilökohtainen palvelu?
  • Miten saat asiakkaat messuille? Älä luota messujärjestäjän markkinointiin, vaan ole itse yhteydessä nykyisiin tai potentiaalisiin asiakkaisiin ja houkuttele heidät paikan päälle. Lue lisää tästä >>>
  • Miten valmistaudut? Älä tuskaile messuja edeltävänä päivänä, että kynät jäi tulliin jumiin.
  • Miten toimit messuilla? Älä ainakaan nojaile tiskiin ja syö omia karkkeja, muista tavoitteet tässäkin.

Kuuntele alta.

Kenet haluaisit TuplaTurinoiden vieraaksi? Toivo Twitterissä #tuplaturinavieras

Tuplaturinat YouTubessa:

« | »

Yksinyrittäjäkin voi tehdä mukavan tilin inhimillisellä työmäärällä!

Yrittäjänä sinun pitäisi joko

  1. Tienata paremmin kuin työntekijänä.
  2. Tehdä vähemmän töitä samalla tulotasolla.
  3. Saada päättää vapaasti milloin, missä ja kuinka paljon teet töitä ja silti tulla toimeen mukavasti.

Jos yksikään noista kohdista ei toteudu, yrittäjyyden riskien ottaminen on järjetöntä. Kun hoidat asiat oikein, voit saavuttaa tilanteen, jossa tienaat paremmin, teet vähemmän töitä ja nautit yrittäjän vapaudesta. Tämän koulutuksen ainoa tavoite on viedä sinut sinne.