Oletko yrittäjä ja mietit markkinointia? Olet perillä!

Tuplaamon kirjasuositukset liittyvät yleensä markkinointiin ja myyntiin, mutta näin kesän kunniaksi otetaan listalle myös dekkari. Aivan täysin markkinoinnin näkökulma ei tässäkään silti unohdu, sillä tarjolla on oiva opetus suoramainonnasta.

Kanadalainen John Verdon teki pitkän uran mainosalalla, jäi eläkkeelle ja ryhtyi tekemään huonekaluja käsin. Seuraavaksi hän ryhtyi kirjoittamaan kirjoja ja hänen esikoisteoksestaan tuli heti hitti.

Think of a Number, suomeksi Numeropeli, on varsin uskollinen genrelleen, mutta markkinoijalle kirja sisältää erinomaisen esimerkin suoramainonnasta. Vieläpä sellaisen, joka liittyy tiukasti kirjan juoneen.

Enempää en halua paljastaa, jotta lukukokemuksesi ei pilaantuisi etukäteen. Mikään mestariteos ei ole kyseessä, mutta dekkarien ystävän aika kuluu kirjan parissa mukavasti. Jos siis rikostarinat kiinnostavat ja saat kirjan jostakin käsiisi, kannattaa se ehdottomasti lukea.

Lisää asiaa

« | »

Aloita tuplaus tästä!

Tuplausoppaasta saat eväät, joilla tehostat markkinointiasi nopeasti. Anna vain nimesi ja sähköpostisi, niin opas on sinun.

Tilaus onnistui!