Oletko yrittäjä ja mietit markkinointia? Olet perillä!
  1. Rauhoitu, anna asiakkaan tulla lankoja pitkin
  2. Selvitä tarkasti mitä on tapahtunut ja kirjoita kaikki ylös
  3. Varmista asiakkaalta että olet kuullut ja ymmärtänyt kaikki oikein
  4. Pahoittele tilannetta ja kysy asiakkaalta, saatko selvittää asiaa hetkisen
  5. Vastaa asiakkaalle mahdollisimman nopeasti
  6. Älä koskaan syytä asiakasta virheistä
  7. Myönnä virheesi, jos sellaisen olet tehnyt
  8. Pahoittele ja pyydä anteeksi
  9. Yritä kaikin keinoin korjata asia
  10. Tee vähän enemmän kuin asiakas odottaa – palkitse asiakas reklamaation tekemisestä

Minkälainen sinun taulusi on?

Päivitys 15.6.2011 Katso ohjeet asiakkaan taltuttamiseksi puhejudolla.

Lisää asiaa

« | »
tuplausopas-mockup

Aloita tuplaus tästä!

Tuplausoppaasta saat eväät, joilla tehostat markkinointiasi nopeasti. Anna vain nimesi ja sähköpostisi, niin opas on sinun.

Tilaus onnistui!

tuplausopas-mockup

Aloita tuplaus tästä!

Tuplausoppaasta saat eväät, joilla tehostat markkinointiasi nopeasti. Anna vain nimesi ja sähköpostisi, niin opas on sinun.

Tilaus onnistui!