Oletko yrittäjä ja mietit markkinointia? Olet perillä!

Kun asiakkaat siirtyvät käyttämään halvempia ratkaisuja, kenties jopa ulkomaisia toimittajia, yrittäjä kirjoittaa tulikivenkatkuisen blogikirjoituksen tai jopa kolumnin. ”Asiakkaat toimivat moraalittomasti.”

Kun asiakkaat toimivat toisella tavalla kuin yrittäjä haluaisi heidän toimivat eivätkä sitten osta yrittäjän tarjoamia ratkaisuja, yrittäjä avautuu yleisönosastolla. ”Miksi yrityksissä ei ymmärretä näitä asioita?”

Kun asiakasehdokkaat jatkavat itsepintaisesti nykyisellä linjallaan, vaikka yrittäjä tarjoaa heille paljon parempaa ja tehokkaampaa ratkaisua, yrittäjä avautuu netin keskustelupalstoilla. ”Jos yrityksissä vain ymmärrettäisiin, miten hyvä ratkaisu meillä on.”

Milloin tilanne muuttui? Milloin itkusta tuli pätevä apu markkinoilla? Vai auttaako se sittenkään?

Milloin viimeksi joku on saanut sinut muuttamaan mieltäsi kutsumalla sinua moraalittomaksi tai tyhmäksi?

« | »

Aloita tuplaus tästä!

Tuplausoppaasta saat eväät, joilla tehostat markkinointiasi nopeasti. Anna vain nimesi ja sähköpostisi, niin opas on sinun.

Tilaus onnistui!